Još jedan Centodieci je proizveden, a to znači da je primopredaja spremna.
Ne sumnjamo kako će budući vlasnik, usprkos činjenici da je bar osam miliona kraći, svaki put s osmijehom sjesti u ovaj doista poseban automobil.

Izabran je srebrni finiš, a prije odlaska do novog vlasnika automobil je odradio snimanje u društvu pretka, legendarnog EB110 Supersport iz 1992. godine.

Tek sada, bok uz bok, ova dva automobila pokazuju estetske sličnosti. Naravno, vremenska razlika od nekoliko desetljeća učinila je svoje, ali ovdje bi bilo teško izdvojiti privlačniji automobil.

Podsjetimo, Supersport u prijevodu znači da je nešto snažniji i lakši od GT izvedbe, a distancira se odgovarajućim modifikacijama karoserije u cilju postizanja bolje aerodinamike.

Pokreće ga 3.5 V12 quad-turbo sa 612 KS u kombinaciji ručnog šeststupanjskog mjenjača – impresivno i danas, a kamoli 1990-ih.

Centodieci nudi poznatu priču. 8.0 W16 s 1600 KS i performanse iz snova. Ne staje do 380 km/h, a 100 km/h postiže za 2.4 sekunde.

I za kraj recimo kako je original proizveden u 30 primjeraka, a na tržištu polovnih je još uvijek povoljniji od reinkarniranog modela.



Izvor:hayat.ba