Supermodel Heidi Klum kritikovali su na društvenim mrežama zbog učestvovanja u snimanju za brend donjeg veša sa svojom 18-godišnjom kćeri Leni.
Ova 49-godišnjakinja i njena kći, koju je dobila s italijanskim biznismenom Flaviom Briatoreom, najnovije su ambasadorice brenda donjeg rublja Intimissimi.
Podijelivši snimak na svom Instagramu, Intimissimi je napisao: “Priča o samopouzdanju, životnoj radosti i ljubavi između majke i kćerke. Zajedno Heidi i Leni Klum slave umjetnost italijanskog donjeg veša.”
Međutim, na društvenim mrežama nizali su se komentari korisnika koji su istaknuli da je snimanje majke i kćerke u donjem vešu bilo “malo čudno”.
“Volim misliti da sam napredna u tim stvarima, ali mama i kći u donjem rublju na snimanju istog spota su malo bolesne”, glasio je jedan od komentara.
“Misli li još neko da je pomalo čudno što je Heidi Klum snimila kampanju za donji viš sa svojom kćeri? Ozbiljno, zamislite da se fotografirate u donjem rublju s vašom mamom”, pisalo je u drugom
“To je neprikladno. Ko pleše polugol sa svojom mamom?”, navodi još jedan.
Međutim, bilo je i onih koji su branili snimanje, kazavši da ne vide ništa uznemirujuće.
Izvor:klix.ba